Tuğba Ekinci Hakkında Bir Ropörtaj

Eyüp"Kendimi Popstar sıfatına Uygun Görüyorum."
Yayınlanma Tarihi:
6 Haziran 2007 Tugba Ekinci Fan Club
O bir Popstar
Karşımdaki Star elektrigi taşıyan biri...Kendine olan öz güveni beni garip bir şekilde etkiledi ama birşey vardıki bu düşünceyle devam ederse istedigi Yere istediği şekilde varabilicek bir güce ve düşünceye sahib birİ..Verdigi farklı cevaplar beni etkiledi.Bakalım sizler begenecekmisiniz.

Seni Kısaca Tanıyabilirmiyim..(adın Soyadın..Nerelisin..)
--ismim eyup istanbul doğumluyum
Okuyormu Yoksa çalışıyormusun.?
--Okulu bitereli 7 sene oldu çalışmaya gelirsek eğer surekli bir iş dunyam yok

Ailenin Kaçıncı Çocuğusun.Veya şöyle sorayım Kaç Kardeşsiniz..?
--4 kardeşiz ve sonuncusu oluyorum

Hangi Burçsun.?
--Yengeç burcuyum aslanı tek gunle kaçırdım ancak
ben pek burcların özelliklerine inanmam

Nasıl Bir yapıya sahipsin?
--Fiziksel olarak oldukça ince bir yapım var duygusal olarak da cok fazla kalbi kırılabilen arkadaşlıklara onem veren bir yapıya sahibim

Kıskançmısındır?
--kıskançlık cok farklı seyrediyor bende başkasındaki olan guzellikleri keşke bendede olsun demem ama bir duygusal bağımlılık gosterdiğim kişininin surekli benle ilgilenmesini beklerim yani diğer birine ilgi gosterirse kızarım

Seni Hemen hemen bütün forumlarda bu niçkle görüyoruz.Popstarlıgamı göz diktin Yoksa sempati kazanmak içinmi Böyle bir niçki seçiyorsun.Veya şöyle sorayım niçkinin anlamı nedir?
-Evet guzel soru..
Nickim popstareyup kendimi bu sıfata uygun goruyorum bu benim su anda inananların ya da farkına varabilenlerin sayısı cok fazla degil ancak zaman gelicek milyonlar buna inanacak sempati olayına ise su soyleyeceğim tam tersi oldu antipati topladım çoğu yerden nedenini açıklayımmı?


Tabi dinlemek isteriz.
--Nedeni şu
Şimdi coğu yerde insanlar basit olmayı kendilerine yakıştırmışlar gosteririşsiz kalabilmeyi kabullenmişler bende çıkıp ben farklıyım dediğimde hoşlanmıyorlar ters tepki gosteriyorlar

Çok romantik bir kişilige sahipsin.Aşk hayatın dalgalımı yoksa durgunmu..?
--Aşk hayatım cok uzun değil benim ben gercekten aşkı bulduğumda yaşanacağını dusunuyorum yoksa her tanıştığım hoşlandığım kişiye çoğu insan gibi aa bak bu benim yeni sevgilim diyemiyorum saçma geliyor bu bana

Tuğba ekinciyi nezaman ve nerde tanıdın?
--O şimdi asker şarkısıyla tanıdım cok kişi gibi ancak benim ilgimi şu malum yarışma doneminde çekti aslına bakarsanız o yarışmayı hiç izlemedim çok ta saçma sapan birseydi bana gore ancak tuğba oyle skandallar yaptı ki magazin ve haber programlarına yayıldı...ben scandalları,sansasyonel olayları takip etmeyi severim bu benim için gosteriştir showdur...

Neden Tuğba.?
--Aslında cevabını diğer soruda soyledim ancak tekrar açıklayayım..tuğba bence benim istediğim gosterişi sunabilen her dusuncesini hiç çekinmeden açıklayabilen az kişilerden birisi...tabi ilk idolum bu ulkede hulya avşar dır.dunya çapında ise madonna yı ornek alıyorum

Sizce Hülya avşar ile tuğba ekinci Arasında herhangi bir benzerlik mevcutmudur?
--Çok fazla var..ikiside showunu iyi sunabiliyor..show onemlidir show yapamayanların piyasada yer tutunabilmeleri zordur.Ayrıca ikiside çok açık sozlu.çok seviyorum açık sozlu insanları


Sence tuğbanın yanlışları varmı ...?
--Eğer birisi benim hiç yanlışım yok diyorsa en buyuk yanlışları o yapıyordur bence...tuğba da da yanlışlar var ama şunu soyleyim diğerlerine gore daha az yanlış yapıyor..neden biliyormusunuz? çünkü ne dusunuyorsa anında soyluyor...iki yuzluluk yapmıyor yapanların yanlışları daha çok bence

Sence Tuğba sunu yapsın dedigin birşey varmı..?
--Tv da show programı yapabilir ya da çok ilginç klipler çekebilir herkes birbirinin yaptığı taklit ediyormuş gibime geliyor...başka aklıma birşey gelmedi...

Fanclub sitemizi nasıl buldunuz.Olmasını istediginiz yenilikler varmı?
--fan club sitenizi çok beğendim...diğerlerine benzemiyor bir kere ..olmasını istediğim yenilikleri inanın ben aklıma getirmeden siz uygulamışsınız..teşekkurler...

Son olarak tuğbaya veya fanclub sitemizin degerli üyelerine söylemek isteğin şey nedir.?
--uyelere sunu soylemek istiyorum lutfen bulunduğumuz fanclublarda o fanın sanatcısına uygun davranışlarda bulunalım...tuğba ya ise siteye yeteri şekilde uğrayıp bizlerle olduğu için tesekkur ediyorum ayrıca bu ropertaj olayı içinde sizlere tesekkurler ediyorum



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acıların Kadını : Bergen

Sex Bağımlısı Ünlüler

Linda Lovelace