Kendimi Bildiğim İlk Anlar...

Bir blog açtım hikayelerim diye;içinde bir turlu ben yokum!
Ocak ayından beridir yayında 12 tane baslık sadece.
Buna bir son vermeli ve isim kimliğinde yazılar yazmam gerekiyor.
Baslıyorum en basından.

1983 doğumluyum.Bende diğer insanlar gibi doğumdan onceki anne karnında ki hayatımı ve doğum anımı hatılamıyorum.Oysaki o benim yani.İlk senemi ve ikinci yasımıda hatırlamıyorum.Belki hayal meyal tam kesin değil çok ufak tefek 3 yasımla ilgili birseyler.Kesin olanlar 4 yasımdan sonrakiler.

İlk aklıma gelenler genelde aksiyon tarzı yasadıklarım.Divandan babamın beni dusurup alnımı yarması,elimi yanan ampulun uzerine surtup yakmam(hala daha izi durur),evin kapısını açtığımızda cereyanda diğer oda kapısının çarpıp camının tuzla buz olmasını net hatırladıklarım.Bunların da hepsinin 3 yasındayken yasadığımı hissediyorum.Gelelim 4.yasımıza 1987 yılına.Bazı durumlar kesin kanıtlı bu sene zarfında olanlardan.Misal tv da bir program hatırlıyorum Adile Naşit konuk ve çocuklar için okul yaptırmaktan bahsediyor.Kendisi aralık 87 de hayatını kaybettine gore olay 87 yılında gerçekleşmiş.Daha oncesini hatırlayamadığımdan oturu boyle bir genelleme yapıyorum.Sonra o doneme ait gazateler aklıma geliyor.Bir tercüman gazatesi misal.Olayın guzel yanıda şu ben okuma yazma bilmeden once sırf logolarındaki sekillerden gazate ayırımı yapabilmem.Bunlar kesin kez 87 de olan hatırladıklarım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acıların Kadını : Bergen

Sex Bağımlısı Ünlüler

Linda Lovelace