Tam Donanımlı İnternet Security

Kimdir o?
"Sezen Aksu"
Hey durun biraz sakın yanlış anlamayın kendisini bir bilgisayar programı olarak dusunerek bu yakıştırmayı seçmedim.Neden boyle bir kavramla biçimlendirdiğime gelirsek eğer,malum bir sürü güvenlik programları var piyasada.Anti-virüs,Anti spy,Anti spam,Firewall,Rootkit,Adware,Malware,Anti trojan vb birüsürü birde bunların yanında tumunu kapsayan İnternet Security var.Ben hepsini birden tamamlayan bir program varken parça parça olan tercih etmiyorum.Peki soracaksınız bunların hepsinin Sezen Aksu ile alakası nedir?

Sezen Aksu Turkiye de star diyebilceğim birinci isim!Ha öyle aptalca en önemli isimlerden birisidir demiyorum,direk birincisidir diyorum.Kendisinde mevcut tum donanımlar var.Şarkıcı,besteci,söz yazarı,sahne,produktor(polygram 1998-1999 yılları) vb.Bunların yanında birde coğu kişinin yapmadığı bir takdir edilesi davranışıda varki işte orada benim takdirimi katlıyor.İsimsizlere kolkanat gelip piyasa sunması.Diğerleri bırakın destek olmayı "hadi yavrum baska kapıya " derken (ne terbiyesizler demi ama?) o bir çok isime yardımcı olmuştur.Bunların buyuk bir kısmı kendi yetiştirdiği kişilerdir.Öyle isimlerde vardırki yukarda soylemiş olduğum "hadi baska kapıya " diyenlerin yanında yıllarca somurulmuş isimlerede eli dokunmuştur.(bknz.Demet Sağıroğlu 1994-Kınalı Bebek).

Ben tam donanımlı birisi varken sade bir yonden olanları tercih etmem.Bu yuzdende diğerleriyle Sezen Aksu yu aynı kefeye koymam.Bilirimki hepsi bir olsada o kefede ağırlığın ustune cıkamazlar!....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acıların Kadını : Bergen

Sex Bağımlısı Ünlüler

Linda Lovelace