Okul Başlıyor !.

Eylül 89.
Okula gidicem artık.Bir heyacan varki içimde.Hem kıpır kıpırım hemde oldukça sakin.Yani dışarı yansıtmıyor içimde alevleri yakıyorum.Cuma geldi son tatil gunum .Bu arada Tv 3 de test yayınına baslıyor.O ayrı bir heyacan veriyor.Malumunuz evden cıkmıyorum tek eğlencem televizyon.Pazar gunu annem pazardan bana plastik kutu seklinde bir beslenme çantası almış onu getirdi.Çantam,kalemliğim,defterim hepsi ablalarımdan kalma.Hatta yakalarındaki örmeleri sokuyor annemde erkek yakası yapıp bana veriyor.Onluk olayını nasıl halletik hatırlamıyorum.Yenisini almış olmalıyız.Kız önlüğünün eteği kesip dikmesi falan.Bilemiyorum.Birde dikkat ederseniz herseyle annem ilgileniyor daha hiç babamdan bahsetmedim.Öyle işte baska bir hikayede konu olucak kendisi.
Pazartesi geldi.Ablamlar beni sınıfıma goturdu.1-M sınıfı.Heyacanlıyım ilk defa evden farklı bir yerde tek başıma kalıcam hemde uzunca bir süre.Etrafı seyredyorum dikkatlice.Ağlayan cocuklar hatta sınıftan kaçanlar bile oluyor.Ben sessizce izliyorum.Ablamlar gidiyorlar.Tek başıma kaldım sınıfta.DEğişik bir duygu ne hissettiğimi bende anımsayamıyorum.Ancak genede bir tepkim yok.Zamanla cok cabuk bir sürede okula ve bu topluma alışıyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acıların Kadını : Bergen

Sex Bağımlısı Ünlüler

Linda Lovelace