Tatlı Susamsız Simit

Altı yasındayım.
Annemle beraber beyazita gittik.
Dışarda seyyar satıcılar simit satıyorlar ben sevmiyorum simiti hala da sevmem.
Birde tatlı satıyorlar.Onu seviyorum ama ismini bilmiyorum o anki cocuk halimle tuzlusunun ismi simitse bunun ismide simit olabilir diye dusunuyorum.Ancak bunun susamları yok.İsim buluyorum hemen uygun bir sekilde:TATLI SUSAMSIZ SİMİT!.
Anneme al diyorum almıyor canımda nasıl cekiyor.Neyse biniyoruz halk otobusune gidicez eve artık.89 da tum otobuslerde bilet atılıyor.Bir genc kadın biniyor.Bileti yok kağıt 500 lira veriyor şöföre fakat almıyor biletde yok otobüsde kalkmak uzere.Alıyorlar kadını parasınıda geri çeviriyorlar.Ben hemen annemin kucağına geçiyorum kadında yanımıza oturuyor.Beni çok sevmiş anlaşılan 0 500 lira bankonotu bana veriyor.Bir mutlu oluyorum anlatamam.Şimdi tatlı susamsız simiti alabilirim belki cunku artık param var!................

(1989 da en kucuk banknot 500 liraydi)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acıların Kadını : Bergen

Sex Bağımlısı Ünlüler

Linda Lovelace