Utangaçlıkmı desek diyalog sorunumu desek?

Tahmini gene 5 yaşındayım.Dışarı çıkmışlığım pek nadir.Çıkıyorsam mutlaka buyuklerim yanımda.Yabancı hiçkimseyle konuşmuşluğum yok.Boyle bir haldeyken annem o gun bana "git oğlum bakkaldan kibrit al demezmi!".Ne yapacağımı şaşırdım.Ya sen git ne olur diyorum.Yok verdi elime madeni 50 lirayı o donem en ufak madeni para o.İndim aşağıya markete girişim zor olmadıda ne alıcağımı soylemek.Adam soruyor ne istiyorsun ,doneniyorum etrafında bir turlu diyemiyorum bir kibrit diye.Utanıyorum elimdeki parayı gosterbiliyorum ancak.Onlarda sonunda o parayla ancak bir ciklet alınabilceği için elime tutuşturuyorlar.Birde kibrit alınıyor ama ben diyemiyorum.Eve gitmiyorum karşımızdaki cocuk geliyor annesiyle binaya.Ona gosteriyorum cikletimi bayağı süslü aa.
Yapışkanlı birsey.O da özeniyor annesine aldırıyor.Bense unutup gidiyorum.Evdekilerin ne tepki verdiğine inanın hiç hatırlamıyorum.Bunlar kalmış aklımda.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acıların Kadını : Bergen

Sex Bağımlısı Ünlüler

Linda Lovelace