Bodrum!...


Aman aman abartıldığı gibi bir yer kesinlikle değil.
İstanbul canım benim ya.
En azından sinir bozucu su daglar yok ya(!)...
Bodruma çalışmaya gitmiştim haziran ortası gibi.Gidişimde otobusle dışarı seyrediyordum.
İzmir i ilk gorduğumde buyuk sehirin otagarının cevresini sıralayan dağlar ilk once canımı sıkmıştı.Neyse sonra efes,selçuk kuşadası derken bodruma geldim.
Benim işyerim Bodrum merkezde değildi turgutreis beldesindeydi.
Aman yarabbim etraf dağlarla sıralanmış bir nokta.
İçim karardı.
Derken bir internet cafe bulayım dedim ama ne arasın dağ basında(!)...
Cidden dağın basıydı cunku fiziken arkamızda sıradağlar onumuzde deniz vardı.
Denizde oyle bir sıkıcı ki...
Heryer taslık kayalık.Düz sahil kumluk bulmak imkansız nerde bizim Yeşilköy be...
Neyse kurtuldum ve evime geldim cook mutluyum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acıların Kadını : Bergen

Sex Bağımlısı Ünlüler

Linda Lovelace