Kilo!...

Bir insanın uzun senelerce zayıf bir deri bir kemik kalıp yaşaması çok ciddi bir durum.İşte o duruma sahip olanlardan biriside bendim.İlk kez 19 yaşındayken çalıştığım iş koşulları nedeniyle 43 kiloya kadar duşmüştüm.Boyum 1.68 du ve kilom sadece 43!...Ortalıkta karaktersiz insan çoktu ve hemen dalgaya vuranlar olabiliyordu.En yakın arkadaş diye benimsediğin kişiler bile bana lakap takıyor kilomla alay ediyorlardı.Bu benim ruh halimi derinden etkiliyordu ama yapabileceğim ne vardıki?
Maddi durumum iyi değildi ve iş koşullarım çok kötüydü.Neyse daha sonra ki iki ay içerisinde yeni bir iş bulmuş kilo almak için girişimlerde bulunmustum ve sene sonlarında 48 kiloya ulaşmıştım.Gerçi kilo almıştım ama yeterli değildi.İnsan kılığındaki adi yaratıkların sözleri beni etkiliyordu.Birde zengin züppe serefsizlerinin anlamsızca söyledikleri....
Senelerce kilo almak istedim 19 yaşından 26 yaşıma kadar 48 den 52 e çıktım ama yeterli değildi.Tam herşeyi unuttum derken geçen ay içerisinde tam dört kilo birden alarak 56 a ulaştım.Bu benim için çok mutlu bir gelişme yaşım 26 boyum 1.68 kilom 56...Gerçi pantolonlar artık belimden düşmüyor bu sevindirici ama alınması gereken bir beş kilo daha var ...İlk hedefim 61!....Sonra 65 i bulmak...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acıların Kadını : Bergen

Sex Bağımlısı Ünlüler

Linda Lovelace