10'lu yıllara giriyoruz...

Aralık ayının girmesiyle birlikte 2009'un sonuna gelmiş olduk.Bu ay hem 2009'un hemde 2000'li yılların ilk ondalık dilimini oluşturan 0'lı yılların da sonu anlamına geliyor.Bir ay sonra hem 2010 yılına girmiş olucağız hemde yepyeni bir ondalık dilimin oluşturduğu 10'lı yıllara merhaba diyeceğiz.
Benim için bu ondalık dilimli yılların oluşumu çok anlam ifade ediyor.Açıkcası her başlangıctan devam eden 10 sene boyunca yaptıklarım birbirini takip ediyor sanki.2000-2009 arasındaki 10 senelik periyot benim için denemelerden ibaret gibi geçti.Çünkü yaptıklarım ve yapmaya çalıştıklarımdan geniş bir çerçeve oluşturamadım.Hepsi ileriki yıllar için bir önizleme birer hazırlık gibi meydana geldi.Bu 10 sene zarfında yapmış olduğum çalışmaları internet ortamında yayınladım veya bir şekilde bir yerlerde görüldü.Şu an için yaptıklarımın benim için birer değeri var.Dışardaki topluluk için hiçbir anlam ifade etmiyor hepsi boş gözüküyor.Bu 10 senede bir kaç web sitesinden almış olduğum en popüler üye unvanları bana birer ödül ifade etsede somutluğa yönelik bir görüntü oluşmadı.
Bakalım 2010 lar bana neler gösterecek?Bir çok kişi için boş çabalar devammı edecek yoksa yaptıklarımın somut birer göstergesi oluşucakmı görüceğiz.....

Beni izlemeye devam edin....Ben inanıyorum ...inananların sayısı milyonlar olucak biliyorum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acıların Kadını : Bergen

Sex Bağımlısı Ünlüler

Linda Lovelace