2009 senesinin en iyi türkçe sözlü şarkıları

2009 yılı 2008 gibi türkçe müzik açısından iç açıcı değildi benim için.Zoraki sevilen şarkılar, birbirinin aynısı bestecilerin sunduğu sıradan melodiler...
Bir çok eski başarılı şarkıcı bile güzel işler sunamadı ne yazıkki bu sene.Özellikle oldukça şişirilen Sertab Erener'in iki single çalışması oldukça sönük ve durağan melodilere sahipti.Aynı bestecinin bir çok şarkıcıya bu sene beste vermesi ise en kötü durumdu.Senenin en şüphesiz en barbat şarkısı Kenan Doğulu'nundu.Öylesine abidik gubidik bir şarkıydı ki ;hadi diyorum başını geçsin nakaratında birşeye benzer ama yok ...Ve ne yazıkki bu şarkıda yazın çok şişirildi.

Şimdi biz geçelim iyi çalışmalara ve de en azından dinlenebilir kıvamdaki şarkılar.
Bu senenin çıkış isimlerinden birisi olan Babutsa grubu kıvrak şarkısı Yanayım ile sohbahar başında bizlerin karşısına geçti ve bizi mest etti.Öylesine hoş bir şarkı olmasına rağmen ne yazıkki çevrelerce ilgi oranı düşük kaldı ve listelerde yükselemedi.Ne yazık değilmi beş para etmez şarkılar şişirilip dururken bu şarkı bir kenarda kalmış..

Senenin ikinci kıvrak şarkısı Tarkan destekli Emir'e ait olan Eline Düştüm şarkısıydı.Tarkan desteğine ve şarkınında idare etmesine rağmen bu adamın bence başarılı olması çok düşük.Nasıl Tarkan böyle kişilere destek çıkar şaşırıyorum.

Yazın bana göre en iyi dans şarkısı Atiye'nin Salla isimli parçasıydı.Şarkı çok sevildi dinlendi ama bu senenin epey rağbet edilen beş para etmez şarkılarının yanında sönük kaldı.

Senenin en iyi şarkısı ve en çok hakettiği alan şarkısı.Mustafa Ceceli ve Limon Çiçekleri.

Senenin iyi veya dinlebilir diğer şarkıları ise şunlardı:

Altay - Sana Bayiliyorum
Ebru Polat - İnanamıyorum
Hadise - Evlenmeliyiz
Murat Boz - Herseyi Yak
Murat Boz - Sallana Sallana
Murat Dalkiliç - La Fontaine
Ziynet Sali - Hava Hos
Burcu Güneş - Gözlerinde Bıraktım Aşkı
Lerzan Mutlu - Hançer
Demet Akalin - Toz Pembe
Hande Yener - Hayrola
Nazli - Beni Yazin
Nazlı - Kimi Seviyo?
Gükhan Tepe - Vur
Tan - Biliyormusun?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acıların Kadını : Bergen

Sex Bağımlısı Ünlüler

Linda Lovelace