2009 Kişisel Almanağım...


6 ocak 2009'da internet üzerinden bilgi içerikli videolar yayınlamaya başladım.Yayınladığım ilk videonun zamanla silinmesinden ötürü ilk video olarak şu an 9 ocak 2009'da yayınladığım Madonna Nasıl Olunur isimli görüntüyü sayabiliriz.




 Daha sonraları Dailymotion.com'da yayınlamış olduğum Bir Psikopatın Hikayesi ve Hande Yener'le On Sene isimli videoları sundum.

4 Şubat 2009'da ilk video klibim olan Unutmalıyım vidivodo.com'dan yayınladım.Klibin çekimi,ses montaj,düzenlemesi ve sözleride bana ait olmak üzere herseyiyle sunduğum klip bu güne kadar 2300 kez izlendi.Ayrıca ilk yayınladığı hafta vidivodo.com tarafından seçilmiş videolar kısmında yayınlandı.

5 Şubat 2009'da Seviyorum isimli ikinci video klibimde vidivodo.com'da yayınlandı.Şu ana kadar 800 kez izlenme sayısına ulaştı.
16 Şubat 2009 tarihinde Nardis Jazz Müzik Yarışmasına katılmak için kaydetip yayınladığım Like a Prayer klibide vidivodo.com'dan izlenebilir.Bu şarkıyla ilk 20 arasına giremiyerek finale kalamadım.


17 Şubat 2009'da evden ingilizce öğrenme setine başladım.Nisan ayına kadar aralıksız sürdürdüğüm dersleri yarıladıktan sonra zorlaması nedeniyle sona erdirdim.

3 Mart 2009 tarihinde Psikolojik Terapi almaya başladım.Haziran ayına kadar devam eden bu terapiler benim sakinleşmem için faydalı oldu.

Nisan ayında yedigünyıldızlari.com adresinde amatör ses yarışmasına katıldım.Toplamda 950 puan alarak ilk 20 arasına kalıp finale çıkamadım.Bu yarışma için yayınladığım söz ve müziği bana ait olan Sevmezsen Sevme 22 Nisan tarihinde vidivodo.com'da yayınlandı.

Ayrıca 21 Nisan tarihinde yaşamış olduğum bir sıkıntılı olayda borçlarımdan dolayı gelişti.

16 Haziran'da çalışmak için ilk kez Bodrum'a gittim.15 gün kaldığım Bodrum'u beğenmedim.

28 Temmuz'da senenin ilk ve tek yeşilköy gezisini gerçekleştirdim.

24 Ağustos 2009'da işe başladım.Bazı devam eden sıkıntı ve belirsizliklere rağmen devam eden işimde bakalım ileride neler yaşayacağım.

12 Eylül 2009 tarihinde demo şarkım Senin İçin Herşeye Değer 'i youtube.com'da yayınladım.


29 Eylül 2009 tarihinde popüler sosyal ağ twiter.com'a üye oldum.
http://twitter.com/EyupAkca
Ayrıca Eylül ayında güncel haberler ve dosya downloadları içeren türkçe Madonna sayfasını yayın hayatına geçirdim.

www.madonnaturkey.blogspot.com

7 Ekim'de çalıştığım şirketi değiştirdim ve şu anda aynı işverenle çalışmaktayım.

Ekim ayı itibariyle siteme yoğunluk verdim.Her hafta haftalık reytingleri yayınlıyorum ve Euro Airplay 100 listesindeki türkçe şarkıların durumlarını açıklıyorum.

22 Ekim 2009'da 6 şarkılık performansımla Life Roof sahnesinde yer aldım...

29 Ekim 2009'da ikinci performans akşamında Life Roof'da üç şarkılık bir sahnem oldu.

Sıkıntılı ve kasvetli bir kasım ayını yaşadım.Yonca Evcimik'in yalanlarıyla kandım dolandırıldım.

24 Aralık 2009 'da üçüncü performans akşamında Life Roof'da tekrardan sahne aldım.4 şarkı seslendirdim...


Ve sene yoğun uğraşlarla çabalarla bir yerlere ulaşmakla geçti.Somut bir gösterge sahibi olamadım ancak ilerisi için oldukça zengin bir malzeme toplamış oldum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acıların Kadını : Bergen

Linda Lovelace

Sex Bağımlısı Ünlüler